[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 24 14:53:08 CEST 2021

Zajimave.
Od 8.10. uz u CEZu nabizeli pouze trilete kontrakty plus minus za 4000 za
kWh. Overeno osobne i u vice lidi kteri k nim prechazeli. Tak jste mozna
jeste stihnul prechod nez nekdo z vedeni zareagoval ... gratuluji :)

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 10. 2021 14:13:21
Předmět: Re: [OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

"proc by neuzavrel ? ja jsem dostal tenhle cenik pri prechodu i s navrhem
smlouvy a podepsanim plne moci 6.10. od te doby cekam co se bude dit,
prej toho maj hodne, jak mi posilaj emailem kazdy tyden.
to nikdo od doby ukonceni BE nema podepsanou smlouvu u CEZu ?
tohle je proste divny, ze zadnej ohlas nemuzu najit.
jen na CT1 ve zpravach chytili nejakou pani zakaznici, co stala frontu u
PRE pobocky a zalohy mela 400,-kc. pak ji odchytli kdyz sla ven a pani
super spokojena, ze cekala 3-4x vyssi zalohu a ma jen 2x vetsi na 800,-
mesicne. super, JEN o 100% .. by me z tech novinaru slehlo :-(.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín