[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 24 13:55:29 CEST 2021

Stejne jako uz to tu probehlo drive u PRE - nema smysl se u CEZu divat na
smlouvu na dobu neurcitou a porovnavat to s cenikem pro DPI. To co vidite u
smlouvy na dobu neurcitou je cenik pro drive uzavrene kontrakty na ktere
predpokladam CEZ ma uz davno nakoupeno za plus minus odpovidajici ceny, ale
v soucasne dobe ji s Vami nikdo neuzavre - minimalne od zacatku rijna.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 10. 2021 12:33:41
Předmět: Re: [OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

"ted nikdo netusi co bude.
pokud se vezmou aktalni ceniky, je to tam videt.
na dobu neurcitou, tedy podle predpovedi cezu jen do konce roku:
D02 2,-kc(celkova platba 4,8kc) D45 2kc NT/VT(celkova platba 2,3kc)
fix na rok:
D02 5,2-kc(celkova platba 7,9kc) D45 5,1kc NT/VT(celkova platba 5,5kc)
ta cena DPI je proste aktualne nastrelena na 6 mesicu a topnou sezonu.
porad ale nikdo nezverejnuje jak skutecne budou vypadat nove mesicni
platby/zalohy .. :-( .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65