Analzyator pro Li-Ion / Li-Pol?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 24 12:53:05 CEST 2021

Zdravim,

nemate nekdo tip na nejakou nabijecku / tester pro lithiovky? Zmerit
kapacitu umi kde co (vcetne mne), ale docela by se mi libilo znat i vnitrni
odpor (nemusi a asi ani nemuze to byt abslutne presne, spis to chci na
porovnani stavu jednotlivych clanku), nejake udelatko, kam pripojim nabitou
baterku, ono ji to vybije a napise kapacitu a vnitrni odpor.

Zatim, na co jsem narazil, meri kapacitu. Nektere nabijecky sice ukazuji i
vnitrni odpor (nejaka Liitokala), ale podle recenzi to snad neni ani
orientacni, ale spis system nahodneho generovani cisel... Na modelarske se
mi to moc pripojovat nechce, chtel bych neco "pro blbce", coz ty modelarske
vetsinou moc nejsou - pripojim, necham byt, po case prectu cislo z displeje,
u modelarske je to jednak nejdriv nutnost nakabelovat se zdrojem, prepnout
do spravneho rezimu, nakabelovat baterky.

Diky za tipy, mate-li nejake.

Pavel Kutina