Re: pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 23 19:52:48 CEST 2021

Nevím o bráně Proteco nic.
Zato toho vím celkem dost o frekvenčních měničích.
Píšete o kondezátoru. Takže motor je zřejmě 1f asynchronní.
Víte, jak řeší to zpomalení na konci? Je tam frekvenční měnič nebo to
šidí nějakou ojebávkou? Třeba snížením napětí, tím i momentu a výrazným
zvýšením skluzu.
Kdyby to bylo moje, tak bych z toho ten motor vyndal a zkusil to nechat
běžet na stole, tj. bez zátěže.
A vzal bych osciloskop a podíval se, co do toho motoru elektronika
vlastně posílí.
Případně k tomu připojil jiný 1f motor. To snad doma někde vyhrabete.

Pokud je tam skutečně měnič, tak nechápu, že tam nedali 3f motor.
Ale nemusím chápat všechno, že.

PL