mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Sobota Říjen 23 10:24:25 CEST 2021

Nemáte nějaký starý ceník? Teď nejsem doma a ten dopis z Čezu teď nemám
u sebe. Pro DPI tam byly ceny okolo 5,20 a pro běžného odběratele okolo
4,70/KWh. Jen doufám, že mi studna bude stále dávat dost vody a že
vsakování (už trochu přicpané jílem) bude taky funkční. V
nízkoenergetickém baráku s podlahovkou a s TČ voda-voda ty ceny nemusím
nijak řešit. Kdybych měl začít topit elektrokotlem, jako předloni když
mi ze studny šla voda s jílem, už by to byl problém.

Anděl