OT: co se starym set top boxem

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 22 20:39:55 CEST 2021

Zdravim,

u rodiny jsem podotkl, ze jejich stary set top box ma hezkou krabicku, ze pokud by to vyhazovali, ze bych si ho vzal.
Tak mam jednu hezkou krabicku.

Jenomze si to siroka rodina vylozila spatne a nakonec mi pristalo v bedynce nekolik takovych zarizeni (nastesti ne desitky).
Tak mne napadlo, nedaji se nejak vyuzit? Spolecne maji jedine to, ze uz DVBT2 nepodporuji, jinak absolutne nic.
Hral si s tim nekdo?

Jenom ciste ze zvedavosti - a pokud ne, skonci jejich PCB jako ozdoba na zdi v garazi.
Tam uz mam par podobnych blbosti veci - treba hodiny z klasickeho LP a misto cislic tlacitka z klavesnice
:)

  Sam