Re: Izolovaný DC/DC 5V, 1A

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 20:10:46 CEST 2021

Mohu zkusit přidat větší kapacitu k floppy to je fakt. Jinak floppy napajim
přímo z přívodu, který vede do počítače tedy ne přes počítač. 100nF
kondenzatoru je v počítači snad 60 ve floppy cartridge jsou u každého IO.

Děkuji za nabídku napájecích adaptéru. V tom problém není těch mám také
dost, ale umíte se představit, že si chcete zapnout počítač a musíte k němu
zapojit x adaptéru? Jeden pro samotný počítač, další pro floppy, další pro
převodník na VGA, další pro převodník z VGA na HDMI... to fakt ne. Chci to
mít vše kompaktni v jedné krabici. Vytáhnu počítač že skříně, zapojit jeden
adapter, připojím HDMI kabel a hotovo.