Re: Izolovaný DC/DC 5V, 1A

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Říjen 21 19:01:09 CEST 2021

Já bych řek, že je tam nedostatek kondů a tenký dráty, blbě propojená
zem atd. Celkem dobré měniče jsou s MT3608 za desetikačku z číny, ale
taky obsypat kondama 1n-100n-desítky u keramika, tučný elektrolyt.

Číňan má ještě malinkatý MINI360 stepdown, ale ten má pomalejší měnič a
některé větráčky se bez kondů neroztočí.