Re: [OT] Re: Vyoešeno! Re: spínaný zdroj 15V/30A hmotnost..

Čtvrtek Říjen 21 15:00:41 CEST 2021

Před X lety, když se začaly používat paměťové karty, SONY měla svůj
standard Memory stick. A vyráběla taky zajímavou myš, místo kolečka měla
takový čudlík a navíc integrovanou čtečku pro ty Memory stick karty... a co
myslíte? Některé karty ta čtečka nebrala. Držíte v ruce dvě zařízení, na
obou je napsáno SONY a ony si spolu nepovídají... A to ta myš nebyla zrovna
levná, já jsem ji koupil v nějakém výprodeji asi za pár stovek, ale dát za
ni ty dva nebo tři tisíce, tak mě klepne.

P.K.