Re: Limitní spínač se vstupem pro proudové trafo

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Říjen 21 09:44:12 CEST 2021

Děkuji, ale nepotřebuji odepnout zátěž, jen mít nějaký výstup, že proud je
větší než něco. A vstup pro proudové trafo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com