dva bluetooth repraky na jeden telefon --> Re: OT: jednoduchy gong

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 09:15:16 CEST 2021

a abych odpověděl na část mailu, která je nejméně mimo topic této
konference, tak napíši, že rozdělení bluetooth na dva repráky je celkem
"běžná" záležitost, kterou ovládají BT sluchátka.

Tedy dnes je to spíš běžné, ale když ta sluchátka začala, tak to výrobci
popisovali jako magické high tech.