OT: jednoduchy gong

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Říjen 21 08:16:19 CEST 2021

Jak vidím ty trumpety tak jsem si vzpomněl když jsem před léty pomáhal
kolegovi jako druhý
kameraman, jen na okraj kamču plus spec. rekordér pak ode mne koupil
někdo zde z konfery, tak jsem tehdy natáčel
sraz Corvette v Praze na výstavišti a ten člověk měl něco podobného v
autě. Já to viděl ale asi mi chtěl
udělat radost a tak houknul.
No, málem jsem to nedal :-)
Pokud by někdo chtěl bezdrátový zvonek á la Lidl tak jich ještě pár v
"kočárkárně" najdu.
V Praze grátis, na poštu mne prosím nehoňte, nejsem na tom úplně na 100%.
Hezký den,
Jindra Polívka