[OT] 3D tisk - lod

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 21 04:46:35 CEST 2021

Udělali to sice tím pro ně asi nejjednodušším způsobem, ale značně
neefektivním.
Použili jako 3D tiskárnu velké obráběcí centrum. Takže pořád dookola
museli hýbat mnohatunovou konstrukcí.
Přitom na ten tisk se dál celkem rychle poskládat z hliníkových profilů
lehoučký strojek s řemenovými pohony.
Ten hliník a pár serv by sice stálo nějaké peníze. Ale vzhledem k ceně,
kolik stojí strojová hodina takového velkého CNC centra, by byli s
materiálem na stavbu asi o dost níž.
A z těch hlinévých stavebnic se dá stavět šíleně rychle.

PL