OT: jednoduchy gong

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Říjen 20 21:54:07 CEST 2021

Zdravim,

no mamka obcas vymekne a opravdu do pel;isku to jidlo donese ... coz ja nelibe snesu.
ale potomci jsou jini tvrdaci: jidlo nepotrebujim klidne neji.
pak to dohani zasobami od babicky: gumovi medvidci, ... atd

i kdyz nejsme v norsku, ale prece jenom bych nerad socialku na krku, ze nekrmime nasi sverenou divou zver
:-D

  Sam