OT: jednoduchy gong

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Říjen 20 20:12:18 CEST 2021

Všude stejné :-)

mě se osvědčilo znefunkčnit internet.  Do 10 vteřin jsou v kuchyni a
ptají se co se děje :-).

Ale vážně - všichni 3 mají nad stoly světla z led pásků a za monitorem z
RGB pásku.  Je to ovládané 8266 aby si mohli zhasnout z postele a nebo
nastavit intenzitu.

Takže když je potřebuji zavolat, tak vytáhnu mobil, připojím se na web
světel a nekolikrát jim světlo zhasnu a rozsvítím.  A funguje to  bez
problémů - nevyvolává to nějakou nevrlost, přijali to jako opravdu
signál, že mají přijít.

Původně jsem uvažoval, že si udělám nějaký skript na všechny 3 světla
(každý má pokoj na jiném patře :-)) , ale než jsem to stihl, tak se ti
dva starší rozprchli po vysokých školách.

Petr