GPRS a Thingspeak 301 error

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Říjen 20 11:39:19 CEST 2021

a) to nemam moznost u GPRS zjistit.

Pokud navazu konexi, tak navazuji www.thingspeark.com na portu 80,
odpovi mi connect.

Pote posilam TCP data. A vrati mi to hlasku 301.

b) To jsem si myslel take, ale request headery uz jsem zachycoval a  TCP
data jsou stejna.

Pouzivam packet sender pod win, kde lze vlozit hole TCP data, nic
dalsiho se pak k tomu samovolne nepripoji.

to je peklo,  muze to byt operatorem?

Pokud s GPRS poslu data na server muj, tak  vse je Ok.

Libor