GPRS a Thingspeak 301 error

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Říjen 19 22:38:58 CEST 2021

Zdravim

Resil jste prosim nekdo odesilani dat na thingspeak ?

JIz nekolik let mam implementovano odesilani z ethernetu, tam to vzdy
fungovalo.

Nyni zkousim odeslat data pomoci GPRS GSm modulu a thingspeak mi vraci
301 Moved Permanently

Na foru jsem vycetl, ze to nevraci thingspeak ale nejaky router na trase.

Na GSM NEmam statickou verejnou IP, jen dynamickou napriklad 37.188.142.138

v TCP datech posilam jen :

GET /update?api_key=0000000000&field1=10&field2=20 HTTP/1.0\r\n
Host: 82.150.181.165\r\n\r\n\

Kdyz paket misto na thingspeak poslu s GSM modulu na muj server, data v
poradku dorazi.

Je jeste nutnost neco pridat (na foru psali neco ohledne location) ?

Kdyz to totiz poslu se zarizeni, ktere mam na siti, funguje.

Kdyz to poslu pomoci packet senderu, taky v poradku dorazi.

Diky moc za nakopnuti.

Libor