chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Říjen 19 19:58:11 CEST 2021

Zdravím,

nejspíš CPU Baikal,  Elbrus vyrábí taky TSMC, respektive minimálně ty
nové viz níže. Jestli mají i nějaké jiné CPU... . Oni dochází i ty
8bity, což pro auto a jednotky by asi plně stačilo (až na nějakou
grafiku). Ty desky b450 si asi zamluvili je tam chipset, bios, dc/dc
obvody, ale i tak dobrý si aspoň zajistit výrobní kapacitu. Ono třeba
standardní ethernet phy obvody nejsou vůbec žádny KSZ.. LAN87..., dc/dc
měniče přestávají být taky a dle skladových i 8bity jsou méně, aspoň to
vidím v tme. Je to spíš horší než lepší.

https://www.zive.cz/clanky/tohle-jsou-ruske-procesory-baikal-rusko-si-zkousi-hrat-na-cinu-ale-zatim-to-moc-nefunguje/sc-3-a-212857/default.aspx

https://www.zive.cz/clanky/mcst-elbrus-rusky-procesor-ma-16-jader-a-splnuje-vladni-normy-pro-zabezpeceni-a-spolehlivost/sc-3-a-206351/default.aspx

https://en.wikipedia.org/wiki/Elbrus_2000

Jirka