chipy nejsou

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Říjen 19 18:26:07 CEST 2021

Zdravím,

jenže ty zvýšené náklady jsou často enormní, to není pár procent. Například
včera mám na součástku za běžně 37-40 Kč nabídku za 937 Kč.... Je to vážně
míněno, není to ojedinělé. Na pamět za dříve 180 Kč přišla nabídka na 2000
Kč. To asi málokterý produkt snese.

Ještě k těm počtům a dostupnosti: Je zajímavé, že když jsme na konci
prázdnin objednávali na velkou zakázku (10.000 desek, na každé nějaká
komunikace a pak 16x to samé), tak to celkem proběhlo bez vážnějších
problémů. Nějaké náhrady jsme našli, něco trochu zdražilo, ale nic
zásadního. Zákazník se rozmyslel a za 14 dní objednávku o 100 desek
navýšil. A se zajištěním materiálu na tenhle přídavek se stále pereme,
hledáme náhrady, přeplácíme, je to obrovský problém.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com