chipy nejsou

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Říjen 19 09:59:05 CEST 2021

Ale škodovka všecky čipy má co potřebuje k výrobě skladem v množství
dostačujícím dokonce větším než dřív a stále objednává a stále jí to
chodí z Malajsie. Jenom se dělají, že nemají, aby do VW stát nalil naše
prachy.

Je to jenom hra mocnějších než naše vláda, stejně jako to očkování a
umělé udržování zdání pandemie.

Podívejte se tady na str 14 a 16 a zjistíte, že je to smrtelné zhruba
stejně jako rýma (skoro řádově méně než chřipka). A té účinnosti vaků
cínu co tam píšou taky nevěřte, ale spočítejte si ji sami - podle vašeho
rozumu, ne podle jejich vzorečků podle kterých to vychází dobře vždycky.

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1016465/Vaccine_surveillance_report_-_week_36.pdf

Je to všecko jeden velký plán na zničení civilizace, který v horké fázi
jede už od 2014 (začal 2001) a Rusko a Trump jim ho zpozdil. Vždyť Bill
Gates otevřeně několikrát v TED talks mluvil o likvidaci lidstva vakem
cínu. Odkaz dávat nemusím, vyhledávač používat umíte.

OT.

JL.