JLCPCB a DPH

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Úterý Říjen 19 08:16:58 CEST 2021

Já mám teď Z ALI na cestě balíček v hodnotě cca 12000 kč. Na ALI byla
tato cena prezentována jako cena včetně DPH. Ale strhli si jen něco přes
9000  - to znamená cenu bez DPH. Tak teď s napětím čekám jak bude
probíhat celní řízení a jestli si někdo strhne to DPH. Nebo jestli budu
muset absolvovat nějaký opruz s celním řízením.

Martin.