Re: OT: Zabezpečení chalupy.

Úterý Říjen 19 01:47:15 CEST 2021

Asi by to tak mělo fungovat, pokud si to pojišťovna nezjednodušší.
Mojí ženě jednou ukradli kolo v kolostavu u banky a byla tam kamera.
Byla v té bance zaměstnaná a zařídila, že záznam dostali policajti.
Policajti zloděje poznali a předvolali si ho, pustili mu to video. Jeho
reakce byla naprosto profesionální. "To je ale náhoda, že se mi ten pán
na videu podobá, ale já jsem to nebyl." Nevím, jak to nakonec dopadlo,
ale prý samotné video není důkaz :-(

Anděl