RE: OT: Zabezpečení chalupy.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 18 23:07:55 CEST 2021

Fotka se nesmí zveřejňovat, předat PČR, MP nebo soudu je zcela v pořádku, tolik ke GDPR. Pachatele neznáte, máte pouze jeho fotku, to není žádné ztotožnění. Pro PČR to naopak může být velice cenná informace, protože můžou poznat "známou firmu" a jdou na jistotu nebo třeba ví, že se jedná o nový gang, který toho má na svědomí více. Čím větší souhrnná škoda, tím víc se tomu budou věnovat.