Re: OT: Zabezpečení chalupy.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 18 23:01:30 CEST 2021

I kdyby měl, fotka je téměř k ničemu. Už jsem to psal a dík panu
Andělovi za názor.
Jak jsem už psal tak ukradená motorka - ti jediní byli dopadeni.
157 případů, my byli poslední díky mému otci, který se vydal do ulic
tehdejší pražské periferie.
To policie udělá jen kvůli přepadení nebo vraždě. Občanskoprávní soud. :-D
To ostatní nechám plavat. Nechci zatěžovat konferu.
Jindra Polívka