Re: OT: Zabezpečení chalupy.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 18 22:59:25 CEST 2021

Pojišťovna plní na základě šetření policie, to že mám nějakou fotku v ruce
nic neznamená. To je jen nástroj pro Policii aby to měl jednodušší. Nakonec
i díky kamerovému systému  může být pojištění domu levnější. A s gdpr asi
problém mít nebudu pokud si natáčím doma ve svém objektu a tam natočím
nějakého zloděje jak odmontovává a odnáší moji televizi. On tam neměl co
dělat na druhé straně já tu fotku nesmím nikde zveřejnit ale předat policii
jí samozřejmě mohu bez jakéhokoliv postihu.

A z vlastní zkušenosti vím že oni se vždycky na záznamy ptají a jsou rádi
pokud tam něco takového je. A díky tomu je to všechno mnohem jednodušší.