Re: OT: Pivo ( bylo: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu))

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 18 22:32:47 CEST 2021

To samé kdysi dávno můj děda, plzeň a když umřel někdy v 1973 tak
babička plzeň, no měla ji na tři dny.
Kolega v práci hrozné kameny a doktor, plzeň.
Když léčí minerálky a to i s vysokým obsahem CO2 tak aby neléčila plzeň.
A k těm minerálkám si přečtěte něco o kyselkách.
Nedávno jsem četl pěknou práci.
Hezký den,
Jindra Polívka