Re: Optočlen s MOSFET

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 18 20:04:37 CEST 2021

Nemam osobne skusenosti, ale "ne-logicky" optoFET tak to by som sa pozrel
ako prve na CP Clare = IXYS = Littelfuse.
https://www.ixysic.com/Products/SSRFormA.htm
napr. taky
https://www.ixysic.com/home/pdfs.nsf/www/CPC1906Y.pdf/$file/CPC1906Y.pdf
vyzera ze by (okrem SMD, ale to mi znie nerealisticky) mohol vyhovovat.

Akurat nerozumiem tomu P kanalu - je to MOSFET bez vyvedeneho hradla, takze
to by Vam malo byt fuk, aky je tam kanal.

wek