Re: OT: Zabezpečení chalupy.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 18 20:01:57 CEST 2021

Já to vidím malinko jinak. Ještě když nebyly žádné kamery a internet tak
táta říkal
žádné okenice, to říkáš jako že nejsi doma. Nechat o strom opřený hrábě
vedle kupka sena.
O kus dál kýbl s vodou. Otýpka na zátop apod. Vždycky jsme měli králíky.
Nechat na šňůře starý triko.
Dobrý je ten simulátor TV a prodával ho Lidl od Silvercrest ale najdete
ho i u jiných prodejců.
Jen v tom Lidlu byl asi nejlevnější. Docela dobrý artikl.
Dal se i nastavit kdy má běžet a jak dlouho. Mám to tu někde v šuplíku v
"kočárkárně" :-D
Pořiďte si pořádné pojištění a buďte rádi že to PČR odloží. V tom
případě vás pojišťovna vyplatí.
V opačném budete odkázáni na občanskoprávní vymáhání po zloději.
--------------
K těm kamerám, rekordérům atd....
-------------
Kamery a rekordéry - mám s tím nějaké zkušenosti a nějaké kamery a
rekordér mám i tady.
Jsou to ale buďto větší kamery, v krytu a budí respekt, vytápěné a
uvnitř jsou velmi dobré
a některé mají citlivost 0,002 Lux a ani nepotřebují alespoň u mne ve
městě přisvícení.
Většinou ale  mají výstup BNC nebo kombinovaný. Některé jsou i
samostatně programovatelné.
Kamera by musela být skrytá jinak to bude první co vám fetka ukradne.
Když jsem je zkoušel tak naproti mezi popelnicema tma a s kamerou bez
přisvícení jsem
tam viděl všechno.
Rekordéry mám např. Hikvision DS-7316HWI-SH to je v podstatě jako PC na
dva disky,
DVD, výstup i na HDMI, a je to nádherně programovatelné myší atd...
A dost, omlouvám se
Jo a kdyby se někomu i na účely chaty líbilo TS11GST, koupeno v Bauhausu
za 2700,
nikdy jsem ho nepoužil, tak za 1500.
Na ostatní pokud bude zájem tak se mne zeptejte.
Ještě jednou se omlouvám, do roka musí všechno pryč, nevím co by s tím
dnes dospělá děcka dělala.
Hezký den,
Jindra Polívka