Kviz na pondelok - dimenzovanie transformatora

balu balu na k-net.fr
Pondělí Říjen 18 19:41:13 CEST 2021

Vedla baraku mame 2 hektare kondenzatorov a cievok, aktivny 500 MVAr kompenzator.

Nemyslim, ze bude nasmu energetikovi akokolvek trhat zily, ked si pustim Maxwellovu cievku :) indukcnost musim navrhnut tak, aby to nekonzumovalo viac nez jednotky kVAr, inak sa to bude tazko napajat. Mam sice v emc labaku 32A zasuvky, ale tahat to z jednej fazy mi pride blbe.

Tymi kompenzacnymi kondenzatormi musi tiect rovnaky prud, takze s objemom pomocneho materialu si moc nepomozem :)

b.