Re: OT: další dodavatel padl

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Říjen 18 18:23:22 CEST 2021

Ahoj,
Solarni panely a vetrniky evidentne nefunguji. Plyn elektrina + 300%.
Prsti rok nas ceka pekne zdrazovani, ucty za plyn, eletrinu, jidlo, auta
budou bez Ad Blue rezivet na parkovistich atd...

Mame nejakou sanci na rychlou zachranu? Vite nekdo prosim kolik MW na
trhu chybi? Myslite si ze Nemci odlozi zavreni elektraren pristi rok?

Michal Gregor