Programator AVR, PIC a MPLAB X

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Říjen 18 15:00:19 CEST 2021

Dobry den, pane Jancuro,

vas privatni mail jsem dostal, jen jsem nejak pres vikend a behem dneska
nestihal napsat...

S porizenim original PICKIT 4 casem pocitam a samozrejme je mi jasne ze
to je nejlepsi volba co se tyka integrace do MPLABu.

Nicmene nejdriv si to musim trochu osahat a na to mi bude stacit ten
nejaky cinsky klon...pak si koupim nebo dostanu zrejme zapujcen firemni.

Na ten SNAP se podivam... diky za upozorneni.

Mejte se

RV