Re: OT: Zabezpečení chalupy.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 17 13:34:28 CEST 2021

No dobře a za jak dlouho se tam dostane?   A oni jsou stále doma  a čekají,
až je zavoláte?

Až vám alarm pošle zprávu,. bude jeden na lyžích, druhý na nákupu a třetí
někde u milenky....  co vám chci říct, že je GSM čidlo krásná hračka, ale k
ničemu.
Sám jsem si  tím prošel a proto vám to sem píšu... ale asi je fakt, že si
tím musí každý projít sám.
Dáme o tom diskusi třeba za dva roky, zkuste si dělat evidenci toho, jak
vaše zabezpečení probíhá  :-)