Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 17 11:48:26 CEST 2021

Možná už máte nálepku "prudič" a pošta vám funguje dobře. Já se k tomu
zatím nedopracoval a popravdě už ani nechci.
Toho času co já už na poště p****l  jenom čekáním, dohadování a
reklamacemi...
Už mám vypěstovanou takovou averzi, že pokud to alespoň trošku jde,
používám alternativy.
Bohužel někdy tam musím ( úřední dopisy atd... ) a i když se ( asi kvůli
zásilkovně ) zkrátily čekací doby na půlku, tak nepochopím,
proč  je vždycky v provozu jednom  jedno ( dvě :-)  ) okénko z šesti.
Narvaná čekárna a i v tom okénku, kd je jedna obsluha si paní vesele
razítkuje dopisy, telefonuje dělá, že se jí ta narvaná čekárna netýká.

https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U

ne 17. 10. 2021 v 3:40 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>