Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Říjen 16 23:36:54 CEST 2021

Nikdo poště nenařídil v rámci univerzální služby nabízet služby v
různých cenových úrovních (D+1, D+n) a tím si komplikovat život.

Nikdo poště nenařídil v rámci univerzální služby všechny dopisy prohánět
přes třídící centra a tím zbytečně zvyšovat jejich zatížení.

Nikdo poště nenařídil v rámci univerzální služby nabízet podomní prodej.

Nikdo poště nenařídit v rámci univerzální služby odprodat vlastní
kamionovou dopravu.

A hlavně nikdo poště nenařídil v rámci univerzální služby koupit
hlavního konkurenta a teď se tvářit, že nikdo jiný podobné služby nechce
nabízet.

Zdroj: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-464
Účinnost od 1.1.2013, úprava k 1.7.2016.

Poznámka na závěr: Pokud si pošta na ČTÚ zajistila monopolní vyhlášku
tak, aby byla tuto službu schopna poskytovat jenom ona, nesmí se zlobit,
že ji nikdo jiný nechce provozovat. Až se podmínky pro její provozování
srovnají s realitou a přijde někdo druhý, kdo řekne "jdeme do toho", pak
tu budete plakat na zničením státního podniku a privatizací pošt. V
páteik jsem se setkal s pracovníkem firma COMETT Tábor, která na okrese
provozovala autobusovou dopravu a od června už nebude ... takže tuším,
co se možná bude dít v příštím roce.

Chápete vůbec, že tyhle nářky povedou k tomuto jednomu jedinému cíli?

Standa