solarni panely v zime

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Říjen 16 23:26:28 CEST 2021

Zdravím,

Dovolil jsem si přiložit malý obrázek průběhu minulého roku na naší 24kWp fotovoltaice
4-9 měsíc to jde, listopad-březen obvykle vypínáme baterie, nemá význam je provozovat.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Saturday, October 16, 2021 9:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: solarni panely v zime

Zdravím,

nejhorší situace je většinou listopad, prosinec. V lednu už je to
obyčejně lepší. :-).  provozuji malý solární ostrov se 100W panelem
(18V), a v době listopadových inverzí z něj teče cca stovka miliampér,
když to jde dobře.

Když slunce vykoukne kolem poledne, tak bych čekal cca 1/2 nominálního
výkonu panelu.

Petr