JLCPCB a DPH

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Říjen 16 17:58:22 CEST 2021

Nejlevnější poštovné z JLCPCB nikdy nechodilo ČP, ale kurýrem (tuším DPD nebo PPL), ale jak to funguje teď s DPH nevím, naposledy jsem si nechal posílat někdy začátkem léta.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Saturday, October 16, 2021 5:37 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: JLCPCB a DPH

Jak je to u JLCPCB a DPH s nejlevnějším poštovným? Nemusím to mít "do druhého dne"... DPH zaplatím při nákupu a Česká Pošta uz po mě nic chtít nebude? Akorát si tedy nejsem jist zda je tam ještě ta možnost ČP... Aby mě pět jednoduchych destiček 5x10cm nevyšlo pomalu na tisícovku zvlášť když mi stačí jenom jedna a ty 4 zbývající strcim do šuplíku k ostatním,  které potkal stejný osud...

MG