JLCPCB a DPH

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Sobota Říjen 16 17:52:05 CEST 2021

Jedina moznost ako sa vyhnut "vypalnemu" je pouzit sluzbu "Euro Packet",
tam je v cene aj DPH a preclenie, treba len zadat EORI (v pripade
bezneho smrtelnika je to tusim rodne cislo), zasielka pride domov o cca
10 dni kurierom (DHL). NIe je to uplne najlacnejsie, ale je to jedina
rozumna moznost. Vsetko ostatne obsahuje kontakt s colnikmi, ci uz cez
kuriera alebo cez postu. Pri malych plosakoch (5ks do 10x10cm) je cena
za dosky 2USD, doprava okolo 7USD a DPH a colne poplatky okolo 2USD (vid
screenshot).

D.