Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Říjen 16 08:57:20 CEST 2021

Tak ono se jedná čistě o reklamštinu. Pokud se podíváš do popisu, tak
zjistíš, že D+1 je obchodní název produktu, který má v technickém popisu
napsáno, že doba doručení není stanovena, obvykle je do 30 dní.

Hlavní výhoda spočívá v tom, že se prakticky netisknou známky typu A,
tady ty levnější na D+n, ale pouze ty na D+1.