OT: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

René Damek rene.damek na gmail.com
Pátek Říjen 15 20:01:14 CEST 2021

Na druhou stranu, nějaká nenadálá událost (ARO v nemocnici) a může být
problém. Lístek SIPO ze schránky zvládne zaplatit i jiný člen rodiny.
RD

pá 15. 10. 2021 v 19:04 odesílatel Jaroslav Buchta <