OT: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 15 18:47:11 CEST 2021

Pogooglil jsem - roku 2014 - pres postu 40% duchodu (cekal jsem vic), ve
stejnem roce 2.4m starobnich duchodu, tj. cca milion lidi dostava duchod
postou, asi se to trochu pohlo dolu od te doby.
Titez budou platit pravidelne platby pres SIPO a da se predpokladat, ze
nemaji bankovni sluzby (dale pak debata pan Smejkal a misto posty bankomat)

S tim, ze obecne je SIPO zastarale samozrejme souhlas, ale holt ma dost
zastaralych uzivatelu (aneb 'ono sa to tak dycky robilo'), kteri
nepotrebuji nic menit.
Pro nas 'posahane progresivisty' je srovnatelne zastarala i hotovost, v
dnesni dobe je platba kartou (mobilem) podstatne rychlejsi nez prijem a
vydej hotovosti, kor, kdyz ma osoba pred vama penezenku v kabelce uplne
dole. ;)
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>