OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 15 10:32:12 CEST 2021

Já taky musím pochválit! Nevím čím to je, ale čekací doba  na poště se z
běžné půlhodiny zkrátila na cca 15 minut.  Za mě palec nahoru, když to tak
půjde dál, možná za čas už čekačka žádná nebude...