OT: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 14 18:17:00 CEST 2021

Díky za varování. Ušetřil jste mi čas s vyplňováním webové objednávky.

Přitom to vypadalo tak nadějně. Nechtěl jsem zvolit malého dodavatele bez referencí (Rodinná energie, České teplo, Dobrá energie…) ani molocha. PRE je střední cesta…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Thursday, October 14, 2021 5:09 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

No to jsou v prvni rade ceniky pro produkt ktery s Vami dnes uz nikdo neuzavre.

V patek na PRE uzavirali nove smlouvy vyhradne na program Universal s cenikem ze zacatku zari (porad celkem prijatelne) a v utery uz vyhradne dle tarifu Start a Fix. Pod jakymi tarify jedou dneska tezko rict, neni to na webu, takze bud Start/Fix, a nebo smlouvy neuzaviraji vubec. S ohledem na to kolik lidi jsou na prepazkach schopni odbavit muzou klidne jet podle tech dvou nez zverejni nejaky dalsi, tech par desitek zakazniku jim bilanci asi moc nerozhodi.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu