Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 14 10:35:22 CEST 2021

Tak si říkám, jestli není dobře, že k tomu zvýšení cen došlo už teď a ne až budou mít všichni nakoupené elektromobily a budou tedy plně závislí na elektrické energii. Možná by těm propagátorům green deal mohlo ještě včas dojít, že vyšší podíl elektromobilů vyvolá další tlak na cenu el. energie...

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 14.10.2021 08:16
> Předmět: Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

taky jsem si vyfotil stav elektromeru ke dni krachu BE. co kdydy se to
 hodilo.
 t.