RE: apk na automatické přehrání zprávy

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 14 10:04:02 CEST 2021

A musí to být na GSM? Co takhle si u nějakého providera zaregistrovat VoIP číslo a pověsit si na něj Asteriska? Já vím, je to kanónem na komára, ale třeba byste později mohl službu rozvinout i dále…

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, October 14, 2021 9:34 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: apk na automatické přehrání zprávy

Dobrý den potřeboval bych nějakou aplikaci která umí zvednout hovor a přehrát nějakou zvolenou hlasovou zprávu. Tápu  a hledám tady  dlouho, vyzkoušel jsem mnoho aplikací a nedaří se mi nic najít. Poradíte prosím někdo? Mám tu v záloze připravenou GSM bránu a klasický telefonní záznamník ale to je až poslední řešení.