nejlepsi/nejvyhodnejsi 9V baterie do bezdratovych cidel, pripadne jina nahrada mimo dratu ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Říjen 14 09:57:00 CEST 2021

Mame na instalaciach pir cidla z ali za $1 a cez loru to ide roky
je tam sice nejaka speci baterka velkosti cca 3 x AA ale je mozne ze to vydrzi dlho
preto,  lebo tam nie je skoro ziadny pohyb

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Thursday, October 14, 2021 9:50 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: nejlepsi/nejvyhodnejsi 9V baterie do bezdratovych cidel, pripadne jina nahrada mimo dratu ?

po pravdě - první co bych udělal je, že bych se podíval do toho čidla, jestli v něm není nějaký "neefektivní" stabilizátor.
A pak bych se podíval po nějaké možnosti 16550 + vhodný měnič.
Ten nápad s fotovoltaikou co popisuje Honza Kuba se mi docela zamlouvá, to s tou 16550 bude docela realizovatelné. A jako cenově efektivní možná nějaká transplantace solární powerbanky?