nejlepsi/nejvyhodnejsi 9V baterie do bezdratovych cidel, pripadne jina nahrada mimo dratu ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 09:37:34 CEST 2021

Já jsem něco podobného řešil u meteostanice (ext. čidla) která vyždímala
dvě tužky za měsíc. Je u ní teď malý fotovoltaický článek co dobíjí
akumulátory. Mezi  2x 1,2V akumulátory a článkem je step-down měnič z Ali
nastavený na 2,8V.
Jede to takhle už víc než rok.