Re: mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 14 08:14:37 CEST 2021

Teď jsem volal na PRE, s cílem nahlásit samoodečet, a nechtěli ho, že dosud nedostali od regulátora trhu oficiílní informaci. Takže zatím svítím za nízký tarif od EEE. Ale to inkaso zkusím pomocí banky stáhnout zpátky jako neoprávněné.
Lubor