mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Čtvrtek Říjen 14 07:40:52 CEST 2021

ale no tak... máme tady snad nějakou státní koncepci rozvoje energetiky
a o tom, že je potřeba zajistit akumulaci, se ví už spoustu let. Pro
elektrárny typu "Dlouhé Stráně" je údajně vytypovaných 7 míst, jen se
nic nestaví. Ta přečerpávačka se už zaplatila mnohonásobně. O možném
propojení Dunaje s Lipnem se taky občas jen tak opatrně mluví. A že
přečerpávačky mění krajinu - tu jihočeské rybníky mění také a každý je
bere, jako že tam patří. Bateriová úložiště na nějakou akumulaci větší
energie opravdu nejsou a technologie ukládání do vodíku bude snad až
někdy. Při tom se furt přetřásá jak se bude/nebude stavět další reaktor.

Anděl