mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Říjen 13 23:33:15 CEST 2021

ty ceny DPI by asi mely byt "motivacni" nezustavat v tomto rezimu
dlouho, ale okamzite si najit noveho dodavatele. v beznem pripade by
clovek tohle platil par dni. otazka je, jestli je ted vubec mozne dostat
nejakou "normalni" cenu u kohokoliv. tim myslim klidne +50%, ale porad
to jde prezit. zitra mrknu do ceniku CEZu pro d45 jakou jsem minuly
tyden dostal cenu na neurcito, ale bylo to celkem ok a kolik je aktualni
cena po tydnu. schvalne mam porad otevreny clanek o zdrazeni CEZu a bylo
to snad v den voleb, tesne pred otevrenim mistnosti. celkem jsem se
divil, ze to nikde v mediich za moje dane jako CT nebylo zmineno a i ted
mlzej.
proc dnes ve zpravach ty ceny DPI pro jedine 3 dodavatele posledni
instance nerekli ? asi vedej prdlajs, nebo dostali ukol "nepanikarit" .
bude to asi jeste peknej ficak a spousta otazek, jak se tohle muze stat.
jinak ja jsem s Dtestem prechazel k "nekomu" a ten po uspesne aukci a
prechodu do snad 2 mesicu koupila prave EEE, coz mi tenkrat tak nejak
sevrelo zaludek, ze se mnou nekdo ojebal. ale cena byla proti CEZu o
skoro 7-8kkc(na cca 40kkc) nizsi a proc jim to nechavat ? do ted vsechno
ok, ucty, transparentnost slusnost ok
t.
z minuleho tydne:
https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/cez-skokove-zdrazil-nove-fixovanou-elektrinu-40374304