mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 13 22:00:09 CEST 2021

Tu je pekne vysvetlene, ako fungovala Slovakia Energy. Pri Bohemii to je
to iste. Clanok ma volny uvod, rozhovor je potom zamknuty, tak aspon
toto k DPI:

Keďže dodávatelia nepočítajú s tým, že by im mali klienti vo výraznejšej
miere pribúdať, nemajú nakúpenú elektrinu „do zásoby“ pre ďalšie
desaťtisíce či státisíce ľudí navyše. To znamená, že ju budú musieť
dokupovať za aktuálne ceny, násobne vyššie než tie regulované.

Čítajte viac:
https://index.sme.sk/c/22755990/dodavatel-energie-konkurenta-polozili-spekulacie-podobne-hracim-automatom.html

miro